Klik Dengan Bijak 2012



owhh yeah !!
dapat juga blogging time nie :)
ok
entry nie nak share nan korang suma sal tajuk post nie..
tau ap itu 
:
:
:
Klik Dengan Bijak 2012 ??
of course tak tau..
meh cinie meh nyna story :)

Kemarin ari Ahad, nyna kena g skolah sbb terlibat nan program tu.. sebelum tu ari Sabtu ada kenduri bahasa.. nie adalah 1st time dlm idop dan juga taon nie nyna hadir ke sekolah tanpa cuti.. seminggu sekolah oii.. tuhan saja yang tahu seronok atau tak ati nyna nie..
Program start koi 10.. nyna dtg awal dgn kwn2 sbb masuk explorace :D  byngkn time tu ada di tngah padang dok melengun dgq ceramah nak strting explorace tu.. balek umah nahai la muka.. terbakaq! itam sudah :'(  ok2.. balik pada story.
program tu tujuan dya nak tmbah pengetahuan tentang ict kepada pelajar2 dan ibu bapa tentang penggunaan internet sama ada baik atau tak.. banyak juga la tips dya bagi.. nyna ckp cam tu sbb time ngah explorace, setiap group kena pergi at booth yang telah ditetapkan.. at situlanyna tau kebaikan dan keburukan internet.. asalnya sudah tau tapi tak salahkan untuk maklumat tambahan.. sbb tula nyna nak join sangat program nie. Nama group nyna google translate sbb dya nak ada kaitan dgn ap yang kita layari.. tredmark kmp amatlah menarik perhatian suma orang di setiap booth sbb diowng nie owng KL  mana la nak penah dgq loghat Penang nie ha.. salah 1 nyalah kan ialah perkataan 
MERCIK !
myb la dsbbkn yg tu dan semngat kumpulan nyna akhirnya berjaya juga dgn mendapt johan explorace KDB12 :D  hadiah yang dapt mini speaker.. cun lahh.. itam merah lak arn.. aihh my favoure colour tu :)
ok
tak lupa juga ada artis jemputan nie.. dya nynyi lagu :
bila terasa rindu & ak lebih tahu
tau kan sapa ??
hehehe.. terbaeek!!
ada gambar ckit nie.. t nyna upload k 
-- wait --




Thank You! Datang Lagi :)

0 comments: