dugaan


&
salam ramadhan semua :)
cmna nan puasa korang ?? ok o tak ??  
allaaahh..nyna pasti semuanya mesti ok kn?? korang bkn tak penah puasa.. toi tak ? melainkan korang monteng.. jeng3 :P  dah berapa ari eyk ?? ingat tak ??
nyna alhamdullilah setakat nie :)  ingat2.. hihihi

ari nie tak pegi sekolah :( bkn sbb posa tak pergi nah.. tak.. tak.. tak.. 
nyna tak brapa sihat kebelakangan nie :(  sejak kemarin balik ja sekolah kepala teros meragam.  saket sangat2 macam ada ketul batu yg besar dok atas kepala. <jgn pk bkn2 k.. takot >
tak dapalah kot.. mybe nyna stress ja.. maklumlah stpm candidate. pressure mesti mau ada. umi nyna suruh rest, so rest jala semalaman..  pagi tadi patotnya dah boleh pegi skolah tp kepala nie asa berat lagi.. ayah tengok n tanya nyna sama ada ok o tak .. jawabnya tak la.. terus2 ayah tak bagi p. yela.. pegi nek moto.. lau jadi ap2 at jalan raya sapa nak tanggung ?? nyna jugak.. ayah bleyh la antar tp bila di sekolah ?? boleh bagi tumpuan ke ?? no3.. absolutely not.
ok.. petang td ayah bawa pegi klinik. doktor tu cakap benda yang sama. stress.. dya ada bg nasihat tentang nak tangani stress tu. senang ja.. dya hanya suruh istighfar banyak2. b4 that dya swoh nyna cerita at dya masalah nyna at sekolah, so cerita jala. dya ckp stdnt2 stpm memang kena struggle tp kesihatan kena jaga n lau boleh jaga pemakanan. ok yg tu memang kena ikut. doktor bagi la ubat :(
<oh god !! dislike it soo much !!>

 
lepas amik ubat tu, adik nyna nak kfc plak.. ayah un lajak a pegi s.jaya belikan kfc tu. tapi untung la ugak sbb guna baucer. bkn kfc yg biasa tp yg latest punya kfc. yg bnyak crunch tu. bagi family nyna yg tu yg terbaru sbb lama dah tak makan. tp nyna len sbb nyna p makan dulu nan kawan2.. hehe :P  
 time dalam kereta adik nyna....  adoyaiii... :'(  sabor jala.. huhu..  tak pala paham.. ok, yg kelakarnya sampai tertido dya dgn ayam2 tu sbb nantok sesangat la , besalah arn dalam aircond sapa boleh tahan ? nyna un tak tahan.. mai nantok tido ja jawabnya. 



     
ohohoho...
tu la yg kata dugaan di bulan puasa :)
saket + lapar = tak tahan
selamat  menjalani ibadah puasa :)


Thank You! Datang Lagi :)

4 comments:

tirahzairi said...

mmg dugaan...hihi

Cik Laure Weng said...

suke baca post yg nie..
kdg2 kita x sedar kan kesilapan di waktu bulan ramadhan..



singgah dan follow sini.;p

ICAH BANJARMASIN said...

Nice article like it..salamm ukhuwah dari INDONESIA.

ELFarahin said...

JOM JOIN!

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/07/contest-jom-buat-dialog.html