Pengakhiran



sebak :"(
Kenapa disaat ak mula bercinta permulaannya amat seronok tetapi pada pengakhirannya perit ??
kenapa ??! 
adakah ini semua yang terakhir antara kita ??
setiap kali teringat memori indah bersama air mata nie berlinangan perlahan kerana semuanya manis pada masa tu.. 
tapi
semuanya kini tinggal kenangan.. air mata berlinangan laju tatkala teringat semua perbuatan sembunyi yang telah awak lakukan :"(
kenapa awak ?? tak cukupkah semua kasih sayang yang saya bagi pada awak ??
kenapa awak sanggup buat macam nie pada saya ??? awak ingat saya tak ada perasaan ka ?? kenapa awak perlu menipu untuk menutup segala perbuatan awak ?? 
kenapa ??!!!
saya ingat lagi janji yang awak buat pada saya.. awak sendiri janji dihadapan saya dengan penuh harapan.. saya percaya pada awak tapi kenapa awak mungkirinya ??!
awak tahu betapa sakit hati saya Allah saja yang tahu :'(
awak pergunakan saya.. awak perayat saya dengan segala kata2 awak, janji2 awak.. tapi mana dia kesetiaan yang pernah dulu awak selalu sebut2 untuk perhubungan kita ??!
awak sendiri cakap dalam perhubungan kita perlu JUJUR, SETIA, PERCAYA ANTARA SATU SAMA LAIN ! tapi mana dia awak ??!! mana ??!!!!!
kali nie awak buat hati saya betul2 terluka dan buatkan saya benci awak pada tahap maksimum ! saya tak pernah membenci seseorang sampai tahap nie dan awaklah orang pertama yang hadir dalam hidup saya dan buatkan saya benci awak sangat2 !!
maaf terpaksa saya berkasar bila berbicara nan awak tapi itulah diri saya.. saya tak dapat terima hakikat apa yang awak dah lakukan pada saya.. merayu lah kepada saya kembali pada awak.. maaflah bukan senang untuk saya terima semula awak dalam hidup saya.. bukan senang kerana saya sudah membenci awak.
jadi..
saya minta awak halalkan segala2nya yang awak pernah bagi pada saya terutama sekali kasih sayang awak :)
saya hargai segala yang awak dah beri pada saya tapi bukan hargai apa yang awak dah lakukan pada saya.
Selamat tinggal kekasih hati :)
semoga awak berbahagia dengan kehidupan awak sekarang :)
terima kasih atas segalanya :)
Wassalam .



Thank You! Datang Lagi :)

0 comments: