Santai bersama keluarga





Selamat tengahari semua :)

amacam cuti dua minggu nie ?
seronok?
gembira?
sedih?
of course la happy and more happening kan? 
yela pergi berjalan sana sini merantau tempat orang, tak pon ziarah nenek kat kampung :)
errr..
memandangkan cuti-cuti jugak,, 
yang masih bersekolah tu dah siap ke belum homework korang?
nina tak pa.. dah lepas.. masa untuk bekerja jer sekarang nie :P

ok la dah lama tak sembang2 kat sini..
so,, 
nina nak kongsi la skit apa yang nina buat bersama keluarga terchenta :)





nina bersama mak sedara




ayah dan umi terchenta :)

nina sekeluarga bercadang bawa mak sedara yang datang dari kelantan naik feri dan kita round 1 penang..
*kat mana yg dan sampai jala*








gambar kat atas tu singgah nak semayang kejap kat masjid terapung..
memandangkan tidak izinkan solat jadi bergambaq la kerja nina :P 




ok,,
sini kami singgah kat batu feringgi.. 
klu mai awai sini dah lama dok menyelam nie..
dan
malam hari pula kami pekena pasemboq kat padang kota baru :)
sedap sangatt!!
nyum3..
klu mai sini jgn lupo utk mncoba yer..






semua itu hari pertama keluar..
hari kedua keluar kami makan dekat 
puncak mutiara kristal
mak sedara teringin nak tengok tempat dia yang unik
jom jelajah dengan gambar










ni pemandangan luar dan dalam cafe tersebut..
yang bawah ni gambar nina santai bersama keluarga sampai pukul 1 pagi :)




nasi beriyani & ais kacang

chicken marriland

kat sini kolam renang pon ada..

kolam ikan pon sama


mcmna ??
ok tak percutian nina ?
nak pergi jaoh maafla bajet tak cukup :P
korang mesti best lagi kan..
ntah2 luar negara pa.

jom..
out dulu yer .
 have a nice holiday

Thank You! Datang Lagi :)

2 comments:

Aiza Haris said...

salam kenal...

dh lama tak jejak ke penang... rindu nak mkn nasi kandar penang

Nelly Strange said...

syoknya ^^