Selamat Hari Guru !!



Hari nie hari apa? 
berapa hari bulan eyh ??
buat2 lupa atau sengaja lupa??? ='=
hehe..

OOPPPSSS!! 
hari nie merupakan hari istimewa buat semua para guru di seluruh Malaysia larh !!
16 Mei ??
adalah hari yg ditunggu2 oleh semua guru..
kan3 ??
jangan marah yer cikgu.. 16 Mei selalu dalam ingatan saya :)
dan temanya plop

GURU MALAYSIA: 1 ASPIRASI AGENDA 

Okeyh,,
sempena hari yang sangat istimewa ini saya ada sedikit pantun buat semua guru yang telah mengajar saya dari saya tadika sehinggalah saya tamat tingkatan enam.. lamo bebenor saya belajar :P
......... dengar yer cikgu dengar .......


Nakalnya kami sangat2 dikenali,
lari2 panjat alamari,
semua budak pon kami buli,
kerja sekolah semua kami tak peduli.

Tapi bila hadirnya cikgu,
duduk diam tak bersuara tak berlagu,
tak jemu2 kongsikan ilmu,
itulah memori yang kami sangat rindu,
Terima kasih cikgu dan guru :)




kenangan bersama rakan dan guru
rindu sngt2 detik cam gini

#pmr candidate#

#with ckg Anida#

#with ckg Shamshul(SS)#


#with ckg Faridah#

#teacher Aini n ckg Zalilah#



Thank You! Datang Lagi :)

0 comments: