Dia pasti imam kita seandainya dia memang tercipta untuk kita


Yuuuuhhhuuuu ....
hey2.. dh lma nyna x b'blogging.. cuti nie bnyk sngt de h.w... x smpat nk update ap2 un, g un x de bnda nk kongsi..
entry nie sja nk wat semak dlm post kali nie.. ntah la myb nyna bowink kowt.. he3..
so........... 
nie jelah yg leyh update un.. x tau npa nk update bnda nie.. kekdg asa bnda nie penting dlm kehidupan kita  dlm bkal mncri psngan idop.. 
" lakukan sumanya kerana ALLAH "
know what i mean ??

Q _ Q * BaCe nIe & hyAtI * Q _ Q



♥ ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿ ♥

UNTUKMU DUHAI CALON IMAMKU.. Izinkan aku mencintaimu kerana ALLAH

♥ ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿ ♥ ... 

╔════ ✾ ✯ ʚįɞ ♔══════════════✾ ✯ ʚįɞ ♔════╗ 

″Ketika aku menyayangimu kerana akidahmu.. 
″Ketika aku meluruskanmu kerana tak ingin kau berbelok arah.. ″
Ketika aku mendoakanmu tanpa kau tahu..
 ″Ketika aku berlapang dada dgn teguranmu..
 ″Ketika aku tersenyum untuk kebahagiaanmu.. 
″Ketika aku memberi harapan saat kau mulai terjatuh.. 
″Ketika aku tanpa jemu membantumu..
 ″Ketika sahutan salam menyapa saat kita bertemu..
 ″Ketika aku begitu cepat melupakan kesalahanmu..
 ″Ketika aku membuka lebar-lebar pintu maaf untukmu..
 ″Ketika aku menjaga rahsiamu.. 
″Ketika kita duduk bersama dan perbicaraan ktia selalu tertuju kpd kebaikan..
 Dan
 ″Ketika suatu saat nanti aku perlu melepaskanmu dengan penuh keikhlasan..
 dan
 jika ALLAH takdirkan aku untuk mencintaimu…
 "Izinkan aku melabuhkan cinta padamu kerana ALLAH"

╚══════ ♔ ʚįɞ ✯ ✾══════ ♔ ʚįɞ ✯ ✾══════════╝



Thank You! Datang Lagi :)

0 comments: